SİNCAN'DA "ÇÖZÜM" ODAKLI BELEDİYECİLİK

SİNCAN BELEDİYESİ “ÇÖZÜM MERKEZİ” İLE SORUN YOK, ÇÖZÜM VAR
 
SİNCAN’DA “ÇÖZÜM” ODAKLI BELEDİYECİLİK
 
Sincan Belediyesi Çözüm Merkezi vatandaşı dinliyor, talep ve ihtiyaçlara anında karşılık vererek 7 gün 24 saat hizmet ediyor. 2023’te toplam 255 bin 688 çağrıya cevap vererek büyük bir başarıya imza atan Çözüm Merkezi, Sincanlı vatandaşa her konuda yol gösteriyor.
 
Sincan Belediyesi, vatandaşın talep ve önerilerine çok önem veriyor. Başkan Murat Ercan ve ekibi vatandaşların belediye hizmetlerinden en iyi şekilde faydalanabilmesi için tüm imkanlarını seferber ediyor.
 
Sincan Belediyesinin halkla ilişkiler uygulaması olan Çözüm Merkezi, çağdaş belediyecilik hizmetlerini teknoloji ile buluşturuyor. Vatandaşlar ve belediye arasında iletişimi güçlendirerek en hızlı ve en kaliteli hizmeti sunuyor.
Altyapısını güçlendirerek çalışmaya devam eden Çözüm Merkezi, tüm iletişim kanallarını akıllı olarak yönetiyor. Vatandaşların talepleri koordineli bir şekilde toplanıyor, en kısa sürede sonuca ulaştırılıyor. Belediye birimleri arasındaki koordinasyonu da en etkili şekilde sağlayan sistem olan ulakBEL sistemi yani Çözüm Merkezi; Cimer, Telefon, Faks, Whatsapp, e Mail, Mobil Uygulama, Twitter gibi iletişim kanallarıyla da entegre çalışıyor.
 
 255 Bin 688 Çağrı Cevaplandı
 
Çözüm Merkezi’ne telefonla ulaşmak da mümkün… Sincanlılar taleplerini 444 4 762 no’lu telefona ileterek çözüme kavuşmasını sağlıyor. Çözüm Merkezine gelen talepler ilgili müdürlüklere bildiriliyor. Müdürlüklerden gelen cevap doğrultusunda vatandaşlar en kısa sürede bilgilendiriliyor. 2023 yılında vatandaşlardan gelen toplam 255 bin 688 çağrı cevaplandırılarak çözüme kavuşturuldu. Ayrıca 156 bin 707 başvuru oluşturuldu.